Komunikacja międzyludzka

Saotome AltoDzisiejszy wpis sponsoruje Ace:R.

Odkryłem pokłady humoru u mojego rektora. Przemiły jegomość zafundował studentom zaocznym dwa dni zadumy nad stanem własnej duszy. Po czym poinformował o tym skromnym wpisem na stronie informacyjnej uczelni.  Psikus zasadza się w tym iż jako dzień wolny została określona niedziela. Tylko.

Informacja o podwójnym szczęściu wisiała na zamkniętych drzwiach uczelni.

Temu zawdzięczam dzisiejszy stan odpowiadający ciężkiemu kacowi połączonym z połkniętymi psychotropami. Pisanie projektów po nocy i pobudka o nieboskiej godzinie, by zdążyć na zajęcia poranne kończy się u mnie źle.

Pomimo powyższego marudzenia jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Przyjechałem do Wrocławia, napisałem <w końcu> projekty, nic więc nie wisi mi nad głową. Zamówiłem książki i inne materiały poglądowe. I byłem w kinie. Sam.

Na tapecie Kick-Ass. Recenzji nie będzie. Będzie opinia.

To najlepszy film o kostiumowych bohaterach ever.

A ja wznoszę modły do gogli w poszukiwaniu fika z HitGirl i Smithem z Shoot’em Up.

Wniosek dwa – siedzenie w pustej sali akurat było korzystne niezmiernie. Kwikałem. Gęsto.

Oczywiście, pozostaje kwestia obejrzenia filmu w większej grupie.

Ta..

Jedna odpowiedź to “Komunikacja międzyludzka”

  1. No, przynajmniej masz wolne i spokojny weekend

Skomentuj

